Edgy & Chic

IMG_1660 1IMG_1700 1IMG_1613 1IMG_1648 1IMG_1633 1IMG_1709 1

Hey allemaal! Dit is mijn eerste blogpost en ik vind het bloggen nu alweer geweldig! Wat heb ik mijn plekje op het internet gemist zeg haha.

En nu over de outfit, ik hou van deze outfit! Hij is edgy maar toch chic, en zwart (I’m addicted to black haha) maar het witte blousje geeft het toch iets fris en het is een mooi contrast. Mijn rode lippen en teennagels geven de outfit ook nog een klein beetje kleur. En ik hou van deze wedges, ik vind ze echt heel gaaf! Over het leren jack twijfelde ik een beetje omdat het nu leer op leer is, maar het is nog niet warm genoeg om het zonder te dragen en ik vind het toch wel mooi staan.

Blouse – Tally Weijl | Broek – H&M | Jack – Mango | Armband – Claires | Schoenen – H&M

Wat vinden jullie van deze outfit?

xoxo Bodi

12 Reacties op “Edgy & Chic

Geef een reactie

