Get to know me!

Ik zag laatst de ‘Get to know me’ tag voorbij komen en het leek me wel heel leuk om die te doen! Vooral omdat jullie nog bijna niks van mij weten, en zo kunnen jullie mij wat beter leren kennen. So let’s get started!

Edit

Geboortejaar?
1998

Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 1,68. Ik zou willen dat ik langer was haha.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik dacht meteen aan mijn blog en dat het me leuk leek om de Get to know me tag te doen vandaag.

Waar ben je op dit moment?
Ik zit op de bank met de laptop op mijn schoot en een lekker kopje thee.

Single/relatie?
Single, helaas haha.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ik ben een ambitieus en creatief meisje die veelte veel nadenkt over alles, en dat is wat vaak nogal in de weg zit.

Guy/Girlcrush:
Hmm, guycrush weet ik niet, ik heb er zoveel haha. Ik heb net nog The Vampire Diaries gekeken en daar zitten er al twee in: Paul Wesley en Ian Somerhalder. En mijn girlcrush is Demi Lovato! Maar zij is dan ook echt mijn idool en inspiratie. (de foto hieronder is ook met haar nieuwe haar wat ik echt geweldig vind btw!)

Demi lovato pink hair Wat zou je op dit moment graag willen?
Wat ik het allerliefst zou willen is gelukkig zijn.

Wat is je doel in het leven?
Eigenlijk hetzelfde als bij de vorige vraag, mijn doel is gelukkig zijn. Daarnaast hoop ik een hele leuke baan te vinden die ik echt met plezier doe, dat ik ik al mijn dromen kan volgen en dat ik een leuk gezinnetje krijg!

Waar ben je bang voor?
Voor best wel veel, maar vooral om de mensen waarvan ik hou kwijt te raken.

Heb je je rijbewijs?
Nee, maar ik ben dan ook 16 dus het zou een beetje raar zijn als dat wel zo was haha.

Nagellak of lippenstift?
Lippenstift! Vroeger had ik een grote nagellakobsessie maar nu hou ik meer van lippenstift. Ik vind vooral wat fellere kleuren gaaf, ze geven je gezicht altijd zo’n pop en ik word er altijd vrolijk van!

IMG_1700 1

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Ik denk de lente, want ik hou niet van het sombere weer in de winter maar in de zomer vind ik het vaak weer te heet. En de lente heeft toch vaak het zonnetje, maar het is nog niet super heet.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, heel graag!

Ben je een healthy-freak?
Umh, ik zou willen dat ik dat was haha! Ik heb in mijn hoofd allemaal ideeën over hoe ik een schema ga maken om te sporten en me daar aan ga houden en dat ik dan altijd gezond ga eten en altijd fruit als tussendoortjes enzo. Not gonna happen. Ik hou heel erg veel van eten en ik kan me vaak niet ertoe zetten om te sporten, dus nee ik ben geen healthy-freak. Al moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd wat beter bezig ben!

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb ombre haar van zwart naar caramel/blond en het komt ongeveer tot het einde van mijn ribben.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Hmm I don’t know, ik heb eigenlijk niet echt iets nu wat ik heel graag wil. Ik wil wel heel graag crop tops, maar dan moet ik mijn buik nog even wat strakker trainen haha.

Heb je tattoos?
Nee, die heb ik niet, maar ik zou er later als ik er echt zeker over ben wel een willen. Het liefst net zo eentje als Demi Lovato met ‘Stay Strong’.

stay strong tattoo

Heb je piercings?
Behalve gaatjes in mijn oren niet nee, maar ik wil wel heel graag tweede gaatjes en een helix piercing. En die gaan er binnenkort ook komen!

Draag je een bril?
Soms draag ik een bril en soms lenzen, maar vaker lenzen.

Wat is jouw perfecte pizza?
PIZZA. Ik hou zo veel van pizza haha, mijn favoriet is denk ik gewoon pizza met ham!

Favoriete eten/drinken?
Oeh moeilijke vraag dit, ik hou van heel veel eten haha. Mijn favoriete eten is denk ik toch pizza of fajita’s zoals mijn moeder ze maakt. En drinken vind ik moeilijk, ik drink eigenlijk heel veel water en dat doe ik al van kleins af aan dus ik heb nooit echt behoefte aan frisdrank ofzo.

Wat is je favoriete parfum?
Op het moment vind ik Avril Lavigne Wild Rose echt heerlijk. Hij is lekker zoet maar ook fruitig en fris, ik vind hem echt zo lekker!

wild rose

Wat is het laatste wat je kocht?
Dat was een high waisted broek bij New Look.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen lag ik nog lekker te slapen!

Favoriete ijsje?
Mcflurry Kit Kat, die vind ik zo heerlijk!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Allebei niet echt, ik sta niet super vroeg op maar ook niet echt laat. Ik slaap ook niet echt goed, dus een beetje gemiddeld denk ik.

Wat zijn je plannen voor 2014?
Heel veel leuke dingen doen! Maar eigenlijk is mijn grote plan het plezier in het leven terugvinden.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Met eentje maar!

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ik ben een ochtend persoon denk ik. Ik was vroeger altijd een avond persoon maar ik heb nu heel veel vermoeidheidsproblemen waardoor ik in de avond echt niks meer waard ben en heel erg vroeg naar bed ga.

Ben je geordend of rommelig?
Ik ben best wel rommelig, ik probeer altijd een beetje geordend te zijn maar dat gaat moeilijk haha.

Wat wil je op dit moment graag zien?
De film Divergent! Ik heb net het boek uitgelezen en ik ben zooo benieuwd naar de film! Ik vond het boek echt geweldig!

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Wauw, moeilijke vraag! Ik hoop dat dan gelukkig ben. En dat ik klaar ben met school en gestudeerd heb, en dat ik een hele leuke baan heb gevonden (en dus ook eindelijk weet wat ik wil worden haha). En ik hoop dat ik dan nog steeds blog! En ik hoop ook dat ik dan ergens op mezelf woon of misschien wel samenwoon, in een leuke stad.

Wie mis je op dit moment?
Ik mis mijn beste vriendinnetje, ze woont best ver weg dus ik zie haar niet zo vaak.. 😦

michelle

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Deze vind ik echt moeilijk.. Ik vind mijn ogen wel mooi en misschien mijn lippen maar verder weet ik het niet haha.

Ben je verlegen?
Ja, als ik iemand niet ken ben ik best wel verlegen. Maar zodra je me kent is dat verlegen meisje helemaal weg haha!

Heb je een accent?
Nee volgens mij niet echt.

Zussen/broers, hoe oud?
Nee, ik ben enig kind!

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Deze is een beetje moeilijk nu want ik zit op het moment thuis, maar ik moet toch proberen heel hard te leren voor de proefwerkweek. En omdat dat voor mij op het moment heel moeilijk is duurt dat de hele dag. En ik kan ook niet een ‘normale’ dag beschrijven, want zoals die er vroeger waren zijn die er nu niet meer. Ik probeer naar school te gaan, maar soms zit ik ook thuis, of probeer ik halve dagen te gaan.

Dat was het weer! Wat een hoop vragen haha, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!

xoxo Bodi

5 Reacties op “Get to know me!

Geef een reactie

