Red hair

Mijn favoriete haarkleur ever: ROOD. Ik vind rood haar echt prachtig! Ik heb zelf rood haar gehad maar het is zoveel werk om bij te houden. Want 1 ding: red hair fades like a bitch. Serieus, het loopt gewoon uit je haar. Als je je haar wast loopt de kleur gewoon uit je haar en word heel je douche rood. Het word dan ook een steeds lelijkere kleur en het geeft ook nog eens af. En de uitgroei is natuurlijk niet mooi, en in combinatie met het snel vervagen betekent dat dat je het heel vaak moet bijwerken en dat is weer heel duur. Dus vandaar dat ik mijn haar ombre heb laten verven, ik wilde niet een ‘normale’ kleur maar wel een beetje iets anders en toen kwam ik hierop uit! En ookal is dit echt super makkelijk, heb ik er helemaal geen werk aan en vind ik het echt heel mooi, toch begint het elke keer als ik rood haar zie weer te kriebelen. HET IS ZO MOOI!
Ik heb vandaag wat inspiratie foto’s van rood haar voor jullie, dus kijk mee!

bright red hairbright red 2 foto 4 (8) demi red darker red 3Felrood haar. Lekker knallend, lekker vrolijk, lekker fel, lekker gek. I love it!

foto 5 (1) darker red 2 Around Town with Ariana Grande Who Stars on VICTORIOUSEn wat donkerder rood, dit is wat natuurlijker en vind ik ook heel mooi!

foto 1 (9)Dit kwam ik ook tegen en wauw, dit is ook echt gaaf! Het is eigenlijk ombre wat ik nu heb, maar dan met rood!

red hair bodi red hair bodi 2En dit ben ik met rood haar ongeveer 1,5/2 jaar geleden. Damn, ik mis het zo erg!

Ik zit er al zo lang weer aan te denken om het rood te verven en het enige wat me tegen houd is dat het zo’n moeilijke kleur is, maar het kriebelt zo erg en ik denk dat ik het binnenkort gewoon weer ga doen!

Wat vinden jullie van rood haar?

xoxo Bodi

17 Reacties op “Red hair

  1. Ik vind rood haar ook zo mooi, maar inderdaad een moeilijke kleur. Ik heb zelf wat rood door mijn haar gedaan maar het is erg moeilijk om zwart haar helemaal rood te krijgen. En misschien staat het ook wel helemaal niet bij mijn huidskleur haha. Maar zou mijn haar ook wel eens lekker rood willen hebben!

  2. De derde rood en de ombre met rood haarstijlen zijn echt heel erg gaaf! Zelf wil ik het ook heel graag doen, maar er zijn inderdaad teveel con’s dan pro’s in dit geval 😦 Blijft wel mooi om te zien!

  3. Ik vind dat het rode je wel heel mooi staat op de foto’s waarop je rood haar hebt! 🙂 Zelf zou ik mijn haar niet snel verven; ik ben nog wel even tevreden met mijn eigen kleur, maar de mogelijkheden zijn wel erg gaaf!

Geef een reactie

