Shoplog: H&M, Zara & Mango + tweede gaatjes

Ik ben gisteren weer eens lekker wezen shoppen! Eerst heb ik heerlijk geluncht in de stad met mijn moeder en daarna zijn we gaan shoppen. Ik was opzoek naar een skinny ripped jeans en meteen de eerste die ik paste in de eerste winkel waar ik inliep (Zara) was perfect! Ik ben er echt super blij mee! Ook heb ik ondanks dat ik de laatste tijd eigenlijk niks meer bij de H&M kan vinden, een hele mooie top en bikini gekocht. En ik heb nieuwe oorbellen gekocht en tweede gaatje laten schieten! Dit wilde ik al een tijdje en ik ben er echt super blij mee! Eigenlijk wil ik ook een helix piercing maar daar wacht ik nog even mee.

IMG_2113Zara – 39,95

IMG_2015H&M – 19,95

h&m bikiniH&M – Topje: 14,95 –  Broekje: 9,95

earringHet laten schieten en de oorbellen (voor de tweede gaatjes) – 20,-

mango blouseMango – 34,99
En deze blouse hoort er eigenlijk ook bij want ik had hem op de site van Mango gezien maar in de winkel hing hij niet. Dus ik heb hem besteld want ik vind hem echt super mooi!

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

xoxo Bodi

 

 

 

10 Reacties op “Shoplog: H&M, Zara & Mango + tweede gaatjes

  1. Mooie aankopen. De broek vind ik heel gaaf! Die bikini heb ik een tijdje terug ook gezien bij H&M. Zo leuk! Ik twijfelde nog of ik ‘m al mee zou nemen, maar had het uiteindelijk niet gedaan omdat ik nog niet zo goed wist wat voor bikini ik wilde en wat er nog allemaal zou komen. Hij ziet er wel echt heel mooi uit!

Geef een reactie

